09 octombrie 2009

Bruneta de mine


Exista momente in viata cand zapacesti de tot lucrurile.
Exista momente atat de penibile incat nu ai mai vrea sa iesi din casa decat cu o punga pe cap...momentele trec si a doua zi iti dai seama de penibilul prin care ai trecut si prima oara razi de tine si dupa povestesti si prietenilor.
Poate daca nu ai face micile "gafe" viata te-ar plictisi.

*Cele mai penibile momente pe care le pot avea sunt atunci cand nu mai stiu daca sau nu am facut cunostinta cu o persoana.Cat de aiurea sunt momentele in care intinzi mana sa te prezinti si ti se spune "pai ne cunoastem, nu mai ti minete!!".Sincer..NUUU!!!
Sincer am memorie vizuala farte buna, dar daca nu ma intereeaza aceea persoana in secunda 2 ii uit si numele si cum arata.

*Acum cateva zile discutie cu mama:
Mama:- sti ce zi e azi?
Eu:-waaaai mami!!!Stiam ca azi sarbatoresti ceva, dar nu mai stiam sigur data!!!
Mama:-Mda...poti sa zici asa.
Eu:- La multi ani!!!!Waiii ce ma bucur pt tine si tati!!
(urmeaza pupaturi si imbratisari)
Mama:Multumesc de urari, dar sti azi se fac 8 am de cand o murit tata!

...Upsss!!!

* Fiecare dintre noi o avut o prima intalnire.Poate fiecare o plecat de acasa cu lectia scrisa si invatata, dar ce sa faci cat esti luata prin surprindere?
Bun.Imi citesc lectia, fetele ma incurajeaza, eu imi repet "Nu are de ce sa nu iasa bine!"
Ma intalnesc cu baiatul.Se alege locul,masa, bautura(ciocolata calda), discutiile vin chiar usor...Un singur amanunt mai lipseste, ciocolata are lichior!!!Fuck!!Imi amintesc ca nu am mancat azi dimineata + cele 9 ore lucrate de la birou = nu trebuia lichior in cafea!!(Milioane de fulgere...asta patesti cand comanzi fara sa citesti ce contineeeee!!)
Ok.Ma calmez si incerc sa nu mai rad atat de mult...nehhh nu prea pot sterge zambetul care imi acopera fata!!
Ciocolata se termina si hopaaa mai vine una!!Nu e nimic, fac fataaa!
Plecam.Nimic neobisnuit!Poate un singur amananunt sunt pe tocuri si...ma impiedic si cad pe scari!!!Nu e nimic ma prinde si macar zambeste atunci cand spune "Nu cred!!!, Nu cred!!"
Simt cum penibilul imi circula pe sira spinarii si tremur toata.
Ehh sunt doar eu, iara am facut-o lata!!!No asta e...
(nu ma puteam abtine sa nu scriu despre asta)

Nu e fun sa nu razi de tine atunci cand faci o "gafa".
De fiecare data trebuie sa te gandesti...se putea si mai rau!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu