09 decembrie 2009

Oameni ... pentru un motiv!

Cineva mi-a zis ca oamenii apar in viata ta pentru un motiv, pentru un sezon, pentru totdeauna.A uitat alta varianta: unii apar doar ca sa-si dea datele de contact, sa spuna ca trebuie sa ne vedem odata si sa ne indemne sa-i sunam.
Imi place ideea ca unii oamenii apar in viata noastra ca sa indeplineasca o menire, asa cum unii apar doar sa ne incurce planurile.Asa imi explic mai bine faptul ca anumite persoane au iesit din viata mea la un moment dat, fara ca eu sa-mi fi dorit asta (ba chiar din contra), si eu la randul meu, m-am detasat de anumite persoane fara ca acestea sa ma fi dezamagit. S-a intamplat pur si simplu…

Cand cineva intra in viata ta pentru un motiv, este pentru a indeplini o nevoie pe care ai exprimat-o. Au intrat pentru a te asista in momentele dificile, sa te indrume si sa-ti acorde suport, sa te ajute fizic, emotional sau spiritual. Sunt acolo pentru motivul pentru care tu ai nevoie sa fie. Apoi, fara vreo greseala din partea ta sau intr-un moment inoportun, aceasta persoana va spune sau face ceva pentru a aduce aceasta relatie la sfarsit.
Unii oameni intra in viata ta pentru un sezon, fiindca a venit randul tau sa impartasesti, sa cresti sau sa inveti.  Ei te pot invata ceva ce nu ai mai facut. Ei iti pot da de obicei o cantitate incredibila de bucurie.Crede, este real! Insa doar pentru un sezon...dupa care dispar!
Relatiile de o viata te invata lectii pentru o viata, lucruri pe care trebuie sa le construiesti pentru a avea o fundatie solida emotionala. Treaba ta este sa accepti si sa intelegi lectia, sa iubesti acea persoana si sa pui ceea ce ai invatat in practica din toate celelalte relatii si aspecte ale vietii tale.

!Si totusi ma sperie atata mister...pur si simplu ma face sa tremur...

Just me,

3 comentarii:

  1. cel mai bine e sa te arunci cu capul inainte. Odata ce ai ajuns la maturitate si te cunosti, iti poti permite putina aventura. Eu asa as face!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am aruncat cu capul inainte si pot spune doar ca-mi acopar cucuiele cu bretonul...auch:))
    Multumesc de sfat ... ai dreptate "putina aventura" nu strica nimanui, mai grav e cand incepi sa te implici ... si hopa apare cucuiul!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Data viitoare alege o aventura mai "moale". Oricum, atunci cand incepi sa te implici, nu mai e aventura. Asa ca tot ce ai de facut e sa alegi intre a ramane la stadiul de aventura, sau a te implica. Nu e greu, dar presupune o mica doza de risc!

    RăspundețiȘtergere