05 februarie 2011

I love my job - "Vreau 200 de lei!"

Din categoria lui Lapusneau "Prosti, dar multi!".
Imi aduc aminte de o intamplare foarte amuzanta petrecuta intr-o zi de lucru fara evenimente majore. La sfarsitul programului vine o clienta isi pune cheile de la nu stiu cati de X pe ghiseu si isi cere cardul.
17.55 in gandul meu "Mai am 5 minute si rup usa!", dar aceasi clienta isi tranteste cheile de la X pe ghiseu nervoasa.
Clienta: Mi-ati dat un card stricat!!
Eu: Stricat?!
Cl: Pai l-a luat bancomatul!!!
Eu: Cum se poate asa ceva? Aveati pinul in mana!
Cl: Ce e ala pin?!
Ook!! Avem o problema majora aici.
Eu: Cel pe care vi l-am dat impreuna cu cardul si trebuia folosit pentru a avea acces la bani
Cl: Nu am folosit asa ceva ...
Eu: Hmm...ma scuzati, dar imi puteti spune ce s-a intamplat? Cum bancomatul v-a capturat cardul?
Cl: M-am dus in fata bancomatului, am bagat cardul si am strigat: "Vreau 200 de lei!" ... "Vreau 200 de lei!"
Eu: (in gand) Nu cred, deci nu cred!! Refuz sa cred!!!
Cl: (continua) ... dar nu am primit niciun ban si mi-a mai luat si cardul!
Eu: Ok! Am inteles! (trag aer in piept) Stiti, nu am ajuns sa facem bancomate care sa recunoasca timbrul vocal, suntem un pic mai inapoiati si trebuie sa tastati dv ce suma doriti. Haideti ca va dau cardul si va ajut sa ridicati banii cu ajutorul pinului.
Cl: Dar cum e posibil asa ceva?! Trebuia sa dati si intructiunile de folosire.Va fac reclamatie!! Nu se poate asa ceva ... bla bla bla
Eu: Va rog sa faceti reclamatie daca sunteti suparata. Chiar insist! Va inteleg sincer frustarea! Chiar nu se poate asa ceva. Eu, personal as face reclamatie!

Chiar mi-o imaginez pe femeia asta in fata bancomatului strigand "Vreau 200 de lei!!". Chiar mi-as fii dorit sa fiu eu in spatele ei si sa strig "Nu vreau!"
Sunt printre noi!!!

!Inchei cu o melodie pe care o ascult de cateva zile si care se potriveste un pic cu postarea asta.
George Nicolescu - Viata noastra
   


Just me,


3 comentarii:

  1. nu te cred =)))))))))))))

    mai bine venea la tine si iti dadea cardul, si iti spunea vreau 200 lei =))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))) simt ca ce ma amuza pe mine in hotel nu mai are nici o valoare pe langa asta!!!! :))))

    RăspundețiȘtergere