27 februarie 2012

Virusul buclucas

Totul a inceput asa...
Miercuri, Polly (papagalul) se imbolnaveste brusc. Simptome: nu mamanca, se face ca un ghemotoc si doarme toata ziua. Incep sa ma agit ca o mama pe langa puiul ei. Tot ceea ce stiu sa-i fac, atunci cand e bolnavior, e sa-l i-au frumos si sa-l bag cu picioarele in spirt. O mers de cateva ori pana acum, trebuie sa mearga si acum.
Joi, tata vine cu o tuse urata de la servici. Cina in famile nimeni nu sesizeaza pericolul.
Vineri seara, mama a scos baticul rosu din dulap (e un super batic - de fiecare data cand e bolnavioara se leaga cu el la cap si a doua zi ii trece, plus daca scoate baticul rosu inseamna ca e grav). Tata tuseste la el in camera, ma duc sa verific cum se simte. Proasta decizie. Pe la 19 si ceva ma i-a si pe mine tusea, durerea de cap si temperatura. 
Sambata dimineata suna ceasul. Job. Tuse. Temperatura. Zen. Ajung acasa ma intind in pat si de acolo am "zacut" pana luni dimineata. Duminica am dormit toata ziuuuua!
Astazi, adunare de familie. Cine a adus virusul buclucas? Mama da vina pe tata. Tata da vina pe Polly. Eu ma bucur ca mi-a trecut.
Polly e inca un ghemotoc de puf. Ceva il deranjeaza si sunt putin stresata! Nu vrea sa-mi spuna ce-l deranjeaza!

!!!Raceala trece poate cu pastile si multe ceiuri, dar minuni face intotdeauna mama. Desi era si ea bolnavioara a mai gasit putere aibe grija de noi toti. Draga mea draga!

Just me,

2 comentarii: