12 iunie 2012

Claxonam barbatii?

Femeile la volan sunt cuminti, niciodata nu dau prioritate la alta femeie in trafic si nici nu claxoneaza barbatii pe strada. Da! De ce nu scoatem capul pe geam sa strigam si noi "Baaaa, dar ce bun esti?!" sau "Ce ti-as face daca...!"
Nu inteleg. Daca ei au tupeul asta, noi de ce avem aceasta retinere?
Oare daca claxonez o bunaciune, pardon un barbat, el s-ar simti ofensat? O sa zica "Vai, uite si la pitipoanca aia nu stie sa-si vada de viata ei!".

Cand ma claxoneaza barbatii pe strada, nici nu intorc capul, imi vad de ale mele. Nu dau importanta, dar recunosc cateodata imi face ziua mai buna.
Femeile mai au zile acelea, in care tot universul lor parca se intoarce cu susul in jos. In zilele acelea ne simtim atat de urate si un claxon spune parca "Ok. Poate, azi, nu sunt atat de invizibila pe cat credeam!"
Asa ca, nu e un lucru atat de groaznic ca ne claxoneaza barbatii.

Mi se intampla foarte foarte rar sa vad si eu cate o bunciune, pardon, un barbat pe strada, dar niciodata nu am avut ideea sa-l claxonez. Pur si simplu l-am admirat in tacere si atat. 
Asa ca, suntem noi mai timide iar barbatii au mai mult tupeu sau e doar o chestie de etica?

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu