11 iulie 2012

Caldura mare Mon Cher!

Pe o vreme in care termometrul se incinge si noi ne topim, parca singurul lucru placut imi ramane sa merg la job. Da! Imi place sa merg la job vara. Acolo am de toate: aer conditionat, apa plata cu lamaie si entertainment cu clientii.
Ganditi-va ca am zilnic aproximativ 200 de clienti. Fiecare e important in felul lui, fiecare ma intreaba acelas lucru "Ce mai faceti doamnisoara Alexandra?!" La fiecare client ii raspund exact la fel: "Bine, multumesc de intrebare! Dv.?" Nu intru in detalii si nu ma arunc in discutii marete.

Cel mai trist lucru e ca nu am clima in Loganel. Asta doare cel mai tare vara. Dupa o tura cu masina, te bucuri ca e mai racoare afara. Daca stau si gandesc logic, asa cum gandeste Dl.

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu