03 decembrie 2012

I like: Neuschwanstein Castle

Cand ma gandesc la castele imi vine in cap bursc imaginea aceea feerica: o cladire mare impunatoare, alba, cu multe turnulete si o mie si una de ferestre, situat pe un varf de munte, intr-un peisaj superb.
Va invit sa urmariti filmuletul de mai jos si sa va lasati purtati de frumusetea superba a castelului.

Neuschwanstein Castle

Imi doresc mult sa ajung aici ...
Bavaria, Germania 
... la o aruncatura de bat de Romania exista o asemenea frumusete!
Just me!

2 comentarii:

  1. Minunate imaginile !
    Intotdeauna mi-am dorit si eu sa vad macar un castel de genul acesta..poate poate, o data in viata o sa ajungem..nu? Ca doar..e la "o aruncatura de bat"- vorba ta!:)
    si in plus, acum putem merge si impreuna:)))
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Merita vizitat pentru ca e doar aici langa noi!

    Astept cu nerabdare primul concediu impreuna!
    Pup

    RăspundețiȘtergere