07 ianuarie 2013

Visul de sub perna

In ficeare an de boboteaza am aceasi problema cu mama si in fiecare an am acelasi vis ciudat. Stiti traditia cu busuiocul sub perna si visul sufletului din seara de boboteaza. In fiecare an, dar in fiecare an, mama insista sa pun busuiocul la loc de cinste si insista sa visez ceva, orice! Se pare ca la mine se aplica intr-un mod tare ciudat toata traditia asta. 
In fiecare an, am acelasi vis: imi apare in vis un barbat frumos imbracat intr-un costum negru, camasa alba si cravata neagra subtire, este brunet si cam atat. Acesta sta si ma priveste, dar fara sa-i pot distinge fata. Anul asta, nu mai era la cativa metri de mine cum era in fiacare an, anul acesta in vis m-a imbratisat destul de patimas.
Care esti mai!?
Nu de alta, dar te caut de cativa ani si tu nimic...
Toti care se regasesc in descrierea de mai sus sa ma contacteze de urgenta, iar cei care stiu sa-mi talmaceasca visul poate sa o faca fara nicio grija.

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu