21 februarie 2013

Sport = GymboDance

Unori, incep si stig: "M-am ingrast! Sunt grasaaaa!"
Aud: "Nu, nu esti grasa! Doar nu faci miscare!"
 
Sincer, sunt o lenesa atunci cand vine vorba de sport, dar din ambite si trebuie sa recunosc pentru a putea manca mai multa ciocolata ma duc sa fac miscare. Pe buneee! Slaba sunt si intotdeauna am avut forme, dar excesul de ciocolata ma sperie si pe mine uneori la cantar.
Am noroc ca am gasit cea mai frumoasa echipa ever din Sibiu la care ma duc cu placere - GymboDance
Acolo, pe langa buna dispozitie gasesc si oameni frumosi si cand zic asta nu mint. Oamenii astea frumosi te pun sa faci tot felul de exercitii si te "muncesc" in cele 50 de minute incat dupa iti doresti sa nu mai mananci niciodata ciocolata, cel putin asta se intampla in cazul meu.  

GymboDance ofera:
Step Aerobic, Dance Aerobic, Bosu, Rebound Ass - Super Jump, Pilates, Zumba, Gimnastica pentru gravidute, Steel Training + activitati pentru pici si tot felul de masaje!
Oferta si programul facut special pentru fiecare te face sa-ti doresti sa mergi oricand la putina multa pe parcursul unei saptamani, chiar daca nu ajungi intr-o zi la o activitate poti oricand merge la alta - care vrei tu! 

Imi place: zambetele oferite gratis de la intrare, oamenii frumosi, buna dispozitie, curatenia, atmosfera degajata, faptul ca ne invata numele si stiu mici chestii despre noi, ca au cele mai bune bomboane ever (cele rosi sunt cele mai bune), coregrafia si miscarile se schimba de la o saptamana la alta, muzica buna si bineinteles ei (echipa)!

Pentru mai multe informatii - Like!

Just like!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu