19 mai 2013

Jurnal de vacanta: Disneyland Paris

Day5: Disneyland Paris
Marea aventura pe care am avut-o la Paris s-a terminat cu o vizita intr-un loc de poveste. Din punctul meu de vedere Disneyland nu e o prostie si e o reintoarcere in minunata lume copilariei.
Cum iesi de pe autostrada si te indrepti spre locul de poveste ceva se schimba. Copacii incep sa fie mai verzi, iarba mult mai deasa si tot atunci incepe inima sa bata pe un ritm emotionant.
Eu am vizitat doar Disnayland Park lasand Walt Disney Studios pe data viitoare cand poate o sa merg cu siguranta cu copilasi mei.
Inainte de a intra in parc am inceput sa fac cateva poze si am inceput sa ma simt ca un copil care-si traieste visul.


Zona de intrare in Disneyland Park este denumita “Main Street USA” si parca pasesti intr-un mini oras din Statele Unite, cum numai in filme am vazut. Acesta este populat in totalitate cu restaurante si magazine cu suveniruri, dar vedeta fiind Castelul Frumoasei din Padurea Adormita care se vede maret in fundal.
Biletul este 70 eur de persoana. Da, stiu! Dar, zic eu MeRITa! Impreuna cu biletul primiti si o harta a parcului, care o sa va fie foarte folositoare..
 Prima oprire Frontierland inspirat din vestul salbatic, unde totul era ca in filmele americane cu cowboy. Am incercat un roller coaster care te plimba printr-o zona miniera, numit Big Thunder Mountain. Personal nu-mi plac senzatiile tari si intotdeauna m-am ferit de toate masinariile care iti ofera adrenalina, dar ajunsa acolo parca lucrurile au stat altfel.
Am mers si in Casa Bantuita, care nu e chiar atat de infricosatoare pe cat suna. E totusi intuneric si avea cea fantome care erau tare jucause si chiar simpatice.
Am mers apoi spre Adventureland unde gsesti casuta lui Robinson Crusoe, vasul Jack Sparrow din Piratii din Caraibe, dar si minunata lume a lui Aladdin. Un alt roller coaster in care m-am urcat si am coborat mai mult ravasita, dar cu zambetul pe buze.
Nu puteam pleca fara sa incercam putin din fiecare, in limita timpului disponibil. Cert e ca la Disney se sta la coada. MULT! Noi, cica, am fost norocosi si am nimerit o zi in care timpul de asteptare la coada era intre 10-25 de minute.
Cel mai cel a fost in Discoveryland unde gasesti toate chestiile SF si Ozn-uri zburatoare, masini vintage si sincer un roller coaster care mi-e personal nu mi-a placut deloc. Poate din cauza ca dupa ce am iesit de acolo am plans, pe buneee! Tot traseul era intuneric (sau am tinut eu ochii inchisi) m-a zguduit, m-a intors pe toate felurile si m-a facut sa zbier "Vreaaaaaau sa coboooor!" Nu va urcati in el! E o dracie de masina! 
Am prins si o mini parada care m-a emotionat tare mult, char am topait de fericire cand a trecut pe langa mine. Am apludat si am facut cu mana ca un copilas. Superb moment!
Zona draga mie ramane Fantasyland, unde puteti merge fara grija cu copii de toate varstele, pentru ca vor fi cu totii incantati de atractii. Acolo e si superbul castel al Frumoasei din Padurea Adormita Totusi, cea mai importanta atractie este Meet Mickey Mouse. O casuta in care intri si il gasesti pe Mickey pregatindu-se de spectacolele sale. Nu am intrat in casuta, timpul de asteptare era 2 ore. Totusi am zis pas!
A compensat mini-excursia in jurul lumii, in atractia numita “It’s a small world”. Veti fi surprinsi de sutele de mini-figurine colorate, fiecare reprezentand cate o tara, regiune sau continent.
 Minunatul suvenir - urechiusele Mini!

Stiu ca am exagerat cu pozele, dar nu m-am putut abtine!

Paris! Mon amour!

Juste moi!

2 comentarii:

  1. E grozav acolo! Mie mi-a placut mult rollercoaster-ul ala "space mountain"! Si ultima oara am stat doua ore la coada la Indiana Jones, pentru o cursa de doua minute :)) Parada de la finalul zilei e emotionanta, chiar si pentru un adult :p

    RăspundețiȘtergere
  2. I was able to find good information from your articles.

    Feel free to surf to my web site; shooting steel targets

    RăspundețiȘtergere