04 iunie 2014

Fashion: Verde

Imi place verdele si nu e o noutate. Bine recunosc ador verdele atunci cand vine vorba de haine.
Astazi am intrat in magazinul meu prefereat - Poema si am dat de frumusetea asta de fusta. 
A fost dragoste la prima vedere si dragostea s-a accentuat cand am luat-o pe mine. Mi-am dat seama ca noi doua o sa fim bune prietene vara asta.  
Se poarta fustele pana in pamant, chiar aproape sa maturi drumul cu ele. Bineinteles pe tocuri cu atitudine de 10 cm.
Ador fustele lungi si pline de culoare. 

Verdele –  Se spune ca persoana care-l poarta e inclinata sa ia initiative, are efect de liniste, buna dispozitie, relaxare, meditatie, echilibru, siguranta. El faciliteaza deconectarea nervoasa.. Caracterizeaza tipul pasiv, defensiv, autonom, retinut. Exprima concentrare, siguranta, introspectie.
Important de stiut este faptul că verdele este culoarea potrivita hainelor ce trebuie imbracate atunci cand mergeti sa dati un interviu pentru angajare.
Verdele este totodata si culoarea sperantei, fiind o culoare foarte potrivita spre a fi utilizata la zugravirea dormitoarelor.
Se spune că verdele inchis este culoarea care indica o concentrare puternica, dar care dureaza doar un moment. 
Totul dureaza doar un moment..


Ps: Telefonul are personalitate ... il cheama Mamaruta!
Pentru ca merita si eL atentie, doar apare in poze ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu