01 iulie 2014

My monents: Festivalul Gulasului

Nimic nu e mai frumos decat un sfarsit de saptamana cu soare si fara nor. Cum am avut numai parte de nor sfarsitul asta ne-a oferit soare. 
Am notat in calendar de cateva zile bune Festivalul Gulasului si am bifat prezenta la Muzeul Satului. Sincer, nu am vazut atatea ceaune puse la foc niciodata. Intro mica poienita cativa mici intreprinzatori (unguri) au mesterit cate un gualas.

Acesta a fost preferatul meu ... 
Nu sunt o consumatoare de mancaruri picante, dar acesta l-am savurat pe tot tot. Reteta sincer nu o stiu, dar stiu ca toate ingradientele au fost bio. 
Foarte bun si foarte repede s-a epuizat .. (:

Vizita prin Muzeul Satului s-a constatat ca mi-a prins bine. Am ras si am explorat cateva casute si bineinteles cateva poze rapide facute cu telefonul.


Am purtat: Fusta unicat -Diana Ribana 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu