08 august 2014

ootd:... in pauza de 10 minute

Vinerea la job lucrez cu spor si intr-un ritm mai moderato, ca restul clasei muncitoare, dar relaxarea din suflet nu se nimereste niciodata cu agitatia cotidiana. Incerc sa tin capul sus, dar ma ating uneori frustrariile de o viata a celor din jur. Am noroc ca nu pun la suflet si asta face bine bine la suflet.

Pe la 11 primesc un telefon ca la 15 am o sedinta foto cu Lifeology by Carmen. Confirm, dar cand ma uit pe mail imi dau seama ca nu a fost cea mai buna idee pe ziua de azi.
Inbox-ul plin, ceva raportari si cativa clienti agitati de la caldura. Unde mai pui si toanele colegei mele. Lipsa aer conditionat si telefonul care suna incontinuuuuuu. Ehh .. o zi normala de vineri. (:

Nu-mi i-au deloc pauza si la ora stabilita ma strecor. Profit de ocazie si fac si eu cateva cadre ...

Am observat ca se poarta pozele cu o poarta veche din Sibiu. Nu am cautat poarta. Ea era acolo. Am facut doua poze si atat ... pacat ca e verde ca rochita mea.  

De ceva vreme am un nou pitic si e chiar simpatic si-l scriu aici - incerc sa ma obisnuiesc fara ochelari, dar e atat de greu. Nu sunt Io!

ME Without glasses ..

Am purtat: Rochita Berska
Pentru ca ... exista poze (:
Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu