26 ianuarie 2015

Domnisoara de onoare ... Bordo!

Undeva prin toamna lui 2014 una din prietenele mele si-a pus rochia aia de printesa si a hotarat sa spuna "da" unei alte vieti. Ea a ramas la fel, dar totusi ceva s-a schimabat ..
Ii tin pumnii pentru fericire.
Semnat: eu!

Dorinta ei pentru domnisoarele de onoare a fost: rochii in aceasi culoare, dar  ne a lasat sa alegem noi modelul. A tinut si la culoare: bordo.
Sincer, niciodata nu mi-a placut sa merg la o croitoreasa, iar rochita de la nunta a fost prima de acest gen. Urasc sa ma duc la cumparaturi de materiale, sa gasesc modelul potrivit, apoi la proba si cand e gata sa am surpriza ca poate nu-mi place.

Fetele s-au ocupat de cumparat materialul si gasit croitoreasa. Eu am ales modelul.
Greu ..
Am optat pentru ceva simplu: corset si tiul. Asorata cu dresuri albe si un cordon in talie deschis am pus punct rochitei.

Simplu, dar cred ca e classy!
just bordo!





 Selfie ..
xoxo
!A.

3 comentarii:

  1. Alexandra, sunteti frumoasa! Semnat: eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu mi-o luati in nume de rau, dar mai atrag atentia cateodata, din dragoste pentru limba noastra. Dvs. sunteti talentata la scris, si mai ales, sunteti iubitoare de poezie romaneasca. Asa am inceput sa va citesc si nu regret catusi de putin! Eu sunt obiectiv (nici macar nu va cunosc personal, desi scrisul poate apropia doi oameni) si prin aceasta puteti sa aveti siguranta ca nu sunt in niciun fel partinitor. Numai bine, Alexandra.

    RăspundețiȘtergere