18 noiembrie 2015

#CurlyBoutique one yerar

Imi place sa pierd timpul doar in cateva magazine care imi sunt dragi mie si stiu ca acolo gasesc sigur hainele potrivite pentru mine si gustul meu. Cum sunt putine in Sibiu (le numar pe degete) le stiu aproape toate colectiile. Asa ca atunci cand am gasit CurlyBoutique in centul vechi al Sibiului - str.Alexandru Odobescu nr.3, in centrul vechi al Sibiului, vizavi de Teatru Gong a fost si el bifat pe lista mea de preferate.


De ce nu ne inteleg barbatii? 
Pentru ca ei nu inteleg un lucru. 
Hainele pentru noi nu conteaza.De fapt, noi femeile vrem ca pentru cateva ore sa ne simtim ca niste dive.
E frumos sa mergi intr-un magazin sa iei fiecare haina la mana si sa te opresti la una care intradevar iti place. Mergi in cabina de proba si o probezi, iti sta bine si incepi sa te admiri. Apoi, iti faci planuri cu ce sa o asortezi, la ce ocazii sa o porti si uite asa vine senzatia de bine. Uneori nici nu o cumperi, vroiai doar sa o probezi sa vezi cum iti vine.
Eu sunt un pic mai ciudata. Imi place sa merg sa fac shopping si sa ma simt ca o stea de cinema doar atunci cand stiu sigur ca am nevoie de ceva anume si bineinteles cand sunt suparata pe toata lumea. Nu merg la cumparaturi de haine daca nu am un scop in a achizitiona ceva... zen! Pe cine incerc eu sa mint aici?!
Imi place sa fac shopping! (:


Mai jos o mica parte din "starea de bine" care mi-a transmis colectia #curlyboutique#‎onecurlyboutique‬ ‪#‎chicandcurly‬





La muulti multi ani CURLY Boutique!


Daca hainutele din poze v-au convins ...
Magazinul CURLY BOUTIQUE il gasiti pe str.Alexandru Odobescu nr.3, in centrul vechi al Sibiului, vizavi de Teatru Gong este deschis de luni-vineri intre 11.00-19.00 si sambata intre 11.00-15.00. 
O gama variata de produse de dama, imbracaminte, incaltaminte si accesorii va asteapta in decorul istoric al unei case din Orasul de jos.

Puteti face comanda si on-line pe pagina de Facebook.
!A.

va urma ..

2 comentarii: