28 martie 2009

Fara praf


Asteptarea...viata e o asteptare continua.Astepti sa cresti,iar atunci cand esti mare lucrurile se schimba...asteptarile capata un alt sens.
Astept...sa vina autobuzul in statie, atept zilele de wk-end, astet ziua de maine, astept sa rad , astept sa fiu iarasi eu, astept sa sune telefonul, astept sa aud ca ... totul e bine.
De ce suntem atat de comozi, de ce nu putem sa facem ceva si sa schimbam lucrurile? In loc sa astepti...sa faci ceva!Sa iei un taxi, sa-ti iei concediu, sa uiti de tine si sa razi din orice , sa zici de azi sunt iarasi eu, sa pui mana pe telefon si sa suni tu, sa nu astepti si sa zici...totul de azi e bine!!
Lumea se schimba in jurul tau...lumea se schimba atunci cand te schimbi si tu.
Nu-mi plac schimbarile,asa cum nu-mi plac nici asteptarile...
Incearca sa schimbi lumea in binele tau...gaseste calea spre bine...si daca nu reusesti din prima...sterge-te de praf si mergi mai departe...nu mai astepta si fa ceva!!
...e mai bine sa astepti ca unele lucruri sa se intample...iar eu inca le astept si sper ca va ... maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu