16 iunie 2009

Rasista? ... NU


Nu sunt rasista,dar urasc ungurii si oltenii!!!
Eu sunt 100% ardeleanca, numai mama si tata sunt olteni...deci am si eu ceva gena de olteanca...
Cu ungurii nu am avut nimic niciodata, din partea mea sa i-a ardealul daca ei il vor pe criza asta...dar acum numai unu schimba regula...asa ca pe el l-as trimite la olteni sa stea cu ei...nu are ce cauta pe pamant ardelenesc...
Acum imi amintesc cineva care mi-a zis "ai grija, ungurii sunt rai"...dar credeti-ma ca nu sunt mai rai ca oltenii...
Stiam ca oltenii sunt rai, ca na sangele meu tot de oltean e si ma stiu cum sunt...dar olteanul meu e mai rau ca otetul, mai acru decat o lamaie, mai amar ca fierea ... dar undeva acolo poate mai are un strop de bunatate si cred ca mai stie sa zambeasca...sper!!!

Ps:Nu am nimic cu ungurii sau cu oltenii, doar cu cei 2!

Later edit:
Cateodata o camasa purtata cu stil poate face mult,iar zambetul pe care ti se ofera poate sa fie sclipirea de care aveai nevoie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu