21 iulie 2009

Peripetii la volan


Peripetiile mele cu masina in doar 8 luni de condus.Pai sa vedem in timpul asta atat de scurt am condus numai masina lui taticu...un logan visininu la care am inceput sa tin foarte mult.Aaa... sa nu uit si un ford super dragut alb.
Imaginati-va eu la cele 48 de kg ale mele la volanul lui.
Bineinteles ca ma lasa barbatii sa trec si ca-mi moare motorul la stopuri si semafoare, dar na se mai intampla.
In aceste luni am fost lovita din spate de o dacie( atunci nu am patit nimic, doar suportul de numar s-a spart= 2.5 lei) si am strambat o usa de masina (am dat cu spatele si POC), avarii minore (cu politie ... alea alea= 25-35 lei), dar tot "fetita lui taticu sunt"...imi mai da masina!!!Yeeee!!
Imi place sa conduc, dar la parcari cred ca as vrea un sofer manechin asa cum are Columbeanca...sunt un mic dezastru:(((.
Pai sa vedem: de cele mai multe ori se opreste lumea in loc si-mi spune cum sa virez de volan, dau ocol la o parcare pana gasesc un loc pe placul meu, o parchez cu fundul afara sau la un unghi de 30 grade de trotuar si mai sunt si situatiile (rare) in care gasesc locuri de parcare pt mine, adica nimeni in jurul meu si ma pot desfasura in voie.
Waaai...azi am facuto lata...opresc si eu masina in statia de autobuz de la teatru, pun pe avari, ma dau jos din masina ca o pitzy si dau fuga la un tonomat de tichete de parcare.Bag banii ... astept tichetul...surprizaaaaa...tichet de tursib!!!!Imi cade fata ... sunt cu masinaaa nu cu bus-ul!!Vreau tichet de parcare nu de tursib...bineinteles ca pe tonomat scria cat china TURSIB, dar cine la citit??!!!
Bineinteles ca nici faptul ca tonomatul mi-a cerut 1.5 lei si nu un leu cat era tichetul de parcare nu mi-a dat de banuit si nici faptul ca un alt domn incerca disperat la tonomatul bun nu m-a facut sa continui operatiunea "tichetul".OMG!!!!
Fug in masina si plec de la locul cu pricina...bruneta de mine!!
Aaa...am uitat sa ma laud, am luat carnetul din prima!!!
Va urma...peripetiile mele continua, maine sunt iara printre voi!

!Imi place sa conduc ... senzatia ca ai control total asupara unui lucru e superbaaaa!!!(multumesc)
!!Intr-o zi o sa am si eu masina mea ... roz!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu