17 septembrie 2009

Peripetii la job



Imi place job-ul meu foarte mult.Cunosc lume noua in fiecare zi si in fiecare zi zambesc la peste 300 de oameni diferiti, iar dupa o zi "nebuna" mai am puterea sa zambesc si sa fiu plina de energie.
Lucrez intr-o banca oarecare in frot si desi cateodata e atat de obositor chiar imi place ceea ce fac.
!!Va rog nu ma injurati, dar chiar "i love my job"...

Fiecare om care vine la ghiseu e diferit, fiecare are povestea lui si cel mai placut lucru e atunci cand incepi sa-ti cunosti clientii ce vin o data pe luna.
Imi amintesc un client care dupa ce i-am facut toate operatiunile m-a socat.Totul a inceput ceva de genul:
Clientul: Domnisoara vad ca nu sunteti casatorita!
Eu:Da, intadevar nu sunt!( iar privirea imi coboara spre inelar si il privesc cu o fata foarte uimita si cu o spranceana ridicata)
Clientul:Uite cunosc o prietena care dupa ce o mers la 3 manastiri si s-a rugat ... s-a maritat in 6 luni si acum e fericita!
Eu:Ahamm!
Clientul:Serios! Si sa mergeti si dv si sa faceti la fel si sa treceti pe pomelnic "pt casatorie" si in 6 luni va maritati, dar trebuie si o spovedanie pe masura.
EU:Inteleg!Va multumesc mult de sfat.

Deci,in ziua aia ori scria mare pe fruntea mea "vreau sa ma marit si nu am cu cineeee", fie clientul era vreun psycho.Oricum mai am 5 luni sa vad daca e adevarat, asa ca pazeaaa lume puneti-va bani deoparte...

Azi o batranica nascuta prin '33 primavara cu ochelarii pe nas vine la ghiseu sa-si ridice banii din cont.
Eu:Va rog sa-mi copletati formularul acesta cu numele dv si cnp-ul!
Clienta:Maica, nu prea vad!
Eu:Pai vad ca aveti ochelarii la dv!
Clienta:Pai ii am maica, ca doar ii port de tanara, dar tot nu vad.
Eu: Da? Si eu de la 16 ani am inceput sa nu mai vad ... trist!
Clienta: Si eu maica de la 50 de ani mi-am pus ochelarii si tot mi s-a slabit vederea...

O zis "tanaraaaa!!!!"Ok!!Atunci astept cu nerabdare varsta de 50 de ani sa ma simt tanara.

!Muncim mult si uneori uitam sa mai avem o viata dupa ce inchidem usa sa plecam acasa.
!!Nu-mi spune cat de greu muncesti, spune-mi ceea ce ai realizat.
( va urma: doar tot acolo lucrez si maine...)

Just me,

Un comentariu: