12 martie 2010

Doar in imaginatia mea

Lasa-ma te rog sa visez la o lume "perfecta" ... o lume fara tristeti si fara suparari. O lume in care totul e permis, dar numai cu conditia sa fii fericit si sa-i faci si pe alti sa se simta bine
Inchid ochii si nu mai visez la o lume "roz" si visez la o lume in care exist eu si restul lumii ... o lume mai buna ... o lume "perfecta" doar prin ochii mei, o lume in care nu mai vreau fericirea si vreau doar sa fiu "bine"...orice ar insemna acest bine in capul meu si in imaginatia mea.
O lume in care toti sa avem suflete de copii si sa ne bucuram de clipa de azi, fara se ne pese de ziua de maine ... fara sa punem intrebari absurde atunci cand stim raspunsul si raspunsul ne sperie ... sa fim noi mai buni ca restul.
Imi lipsesc multe lucruri pe care acum nu le mai am si in trecut nu le apreciam, poate am ajuns acum la o maturitate in care apreziez mai mult lucrurile marunte si nu-mi pasa daca primesc doar jumatati. Tind sa cred ca daca te multumesti cu mai putin nu inseamna ca nu te apreciezi pe tine la adevarata ta valoare si inseamna altceva ... si inca nu stiu ce!
Exista perfectiune in imperfeciune chiar daca nimic nu e asa cum am visat ... trebuie sa crezi dincolo de lucrurile urate pe care viata ti le arata! Trebuie sa crezi cu adevarat in tine si in "perfectul" tau! 

!Life is too short to wake up in the morning with regrets. So love the people who treat you right, forget about the ones who don't, and believe that everything happens for a reason. Moments. That’s all you get with the people you love.
!! Ben's Brother - let me out or let me ...

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu