07 martie 2010

Raspunsul

-Cauta. Continua sa cauti.
-Ce vrei sa caut?
-Eu? Nu vreau sa cauti nimic. Tu vrei sa cauti. Asa ca nu renunta. Poate vei gasi ceea ce cauti...Poate pana la urma o sa vezi lumea asa cum o vad eu "perfecta", desi totul in jur e haos. Poate atunci o sa-ti dai seama si tu ce semnificatie are acest cuvant!
" Da...am cautat. Si am gasit. Ce? Multe. Ceea ce imi doream...nu. Dar ceea ce nu imi doream, da. ...Am gasit lumea asta nebuna. Am gasit durerea. Am gasit si iubirea...Am gasit suflete. Da, am gasit suflete. Grele si pline de noroi... Dar si usoare, curate. Deci am gasit lumea! Care ne duce pe toti jos, acolo, in iadul nostru, fara a ne dorii sa mai vizitam raiul. Chiar asa, nimeni nu-mi va scoate din cap ideea ca lumea e nebuna..."
Nu-mi pasa! Ma ridic si plec din iadul asta creat din vise si sperante neconcretizate si pasesc cu pasi mari si repezi spre un nou rai sau iarasi iad...cine mai stie ce se poate intampla in lumea asta nebuna rau!
...
Cateodata la cele mai stupide intrebari exista raspunsuri perfecte - care te lasa fara cuvinte...si te face sa te gandesti la "un vis frumos!"
Raspunsul meu e simplu si se afla dincolo de cuvinte: Eternal - Angel of mine
 

 Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu