25 iunie 2010

Am invatat

- Am invatat ca indiferent ce se intampla, indiferent de cat de rea pare viata azi, viata merge inainte si maine va fi mai bine. 
- Am invatat ca poti caracteriza o persoana dupa felul cum se comporta in trei situatii: intr-o zi ploioasa, cand isi pierde bagajul si cand i se spune "te iubesc".
- Am invatat ca indiferent de relatia pe care o ai cu parintii tai, tot o sa-ti fie dor de ei cand vor pleca din viata ta. 
- Am invatat ca a-ti face un trai nu este sinonim cu a face o viata. 
- Am invatat ca viata iti da uneori o a doua sansa. 
- Am invatat ca nu trebuie sa mergi prin viata cu mainile gata numai sa primesti. Este nevoie sa mai arunci si inapoi din ce primesti. 
- Am invatat ca de cate ori hotarasti sa faci ceva cu inima deschisa, sigur ai luat o hotarare buna.
- Am invatat ca atunci cand am dureri nu trebuie sa fiu eu "centrul universului". 
- Am invatat ca in fiecare zi trebuie sa atingi pe cineva. Oamenii iubesc o imbratisare calda sau o atingere prieteneasca pe spate. 
- Am invatat ca oamenii uita ce ai zis sau ce ai facut, dar nu uita niciodata cum i-ai facut sa se simta. 
- Am invatat ca dupa o zi ploiasa rasare intotdeauna soarele si dupa poti sa vezi chiar si curcubeul.
- Am invatat ca nimeni nu este perfect.
- Am invatat ca poti sa cunosti raiul si iadul in aceasi zi.
- Am invatat ca desi viata nu ti-a oferit nimic bun, poti sa treci peste toate si sa strigi "vreau sa traiesc".
- Am invatat ca iubirea e perfecta doar prin ochii celui care o vede si simte.
- Am invatat ca opusul dragostei nu este ura si indiferenta. 
- Am invatat ca prietenii nu sunt acolo cand ai intradevar nevoie, dar sunt acolo.
- Am invatat ca nu trebuie sa judec oamenii dupa aparente si mai intai trebuie sa-i cunnosti.
- Am invatat ca oamenii se pot schimba, dar pentru asta necesita multa munca si incredere insine.

- Am invatat ca nimic nu e intamplator in viata si totul are un scop.
- Am invatat ca uneori oamenii te pot dezamagii atat de tare incat si dupa ce au plecat din viata ta, tot nu reusesti sa-i ierti cu adevarat.
- Am invatat ca tot ce faci in viata rau se intoarce inapoi inzecit.
- Am invatat ca daca azi minti, maine o sa fii mintit si tu.
- Am invatat ca viata e o roata, ea tot se intoarce o data.
- Am invatat ca poti sa fii cel mai trist om de pe pamant si totusi sa ai puterea sa zambesti.
- Am invatat ca iubirea trebuie castigata in fiecare zi, daca nu se pierde.
- Am invatat ca lumea e rea, dar eu continuui sa fiu naiva si sa cred ca mai exista ceva care sa schimbe lumea in ceva bun.
- Am invatat ca am inca multe de invatat.

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu