27 noiembrie 2010

Prietenii adevarati

PRIETENII FALSI: Niciodata nu-ti cer de mancare.
PRIETENII ADEVARATI: Din cauza lor nu mai ai mancare.
PRIETENII FALSI: Se adreseaza parintilor tai cu D-l/D-na
PRIETENII ADEVARATI: Se adreseaza parintilor tai la persoana I
PRIETENII FALSI: Te vor scoate din inchisoare si-ti vor spune cu ce-ai gresit.
PRIETENII ADEVARATI: Se vor aseza langa tine spunand "Fir-ar ... ce-am belit-o ... da a fost marfa :D!"
PRIETENII FALSI: Nu te-au vazut niciodata plangand.
PRIETENII ADEVARATI: Plang alaturi de tine
PRIETENII FALSI: Iti imprumuta lucruri pentru cateva zile ca mai apoi sa ti le dea inapoi.
PRIETENII ADEVARATI: Iti tin lucrurile atat de mult incat uita ca erau ale tale.
PRIETENII FALSI: Cunosc cateva lucruri despre tine.
PRIETENII ADEVARATI: Ar putea sa scrie o carte despre tine numai cu citatele tale.
PRIETENII FALSI: Te vor lasa in urma pentru ca asa a facut si restu lumii.
PRIETENII ADEVARATI: Vor lua tot restul lumii la capace pentru ca te-a lasat in urma.
PRIETENII FALSI: Bat la usa de la intrare.
PRIETENII ADEVARATI: Intra direct si spun "AM AJUNS!"
PRIETENII FALSI: Sunt pentru o perioda.
PRIETENII ADEVARATI: Sunt pe viata.
PRIETENII FALSI: Iti vor lua bautura de la nas cand vor crede ca ai baut destul
PRIETENII ADEVARATI: Se vor uita la tine cum te impiedici peste si vor spune "Termina-ti paharul de baut nu inrosi alcoolul!."

PRIETENII FALSI: Te vor barfi celor care te barfesc pe tine.  
PRIETENII ADEVARATI: Tac si spun ... habar nu am! 
Nu ma numar printre persoanele care se pot lauda ca au foarte multi prieteni, nu ca as fii o persoana introvertita, ci din contra ma constider o persoana foarte sociabila, deschisa, vorbareata, dar pur si simplu nu am incredere in lumea din jurul meu. Imi fac greu prieteni si greu imi deschid sufletul si gandurile persoanelor din jurul meu. Pot sa spun ca am creat un adevarat zid intre mine si "ei". Din cauza asta am rupt relatii de prietenie si am (au) plecat fara sa cer (ceara) vreo explicatie. 
Prietenii pe care ii am acum langa mine sunt pur si simplu acolo. Ma suna si ma intreba daca am mancat. Ma intreaba "ce faci?" chiar daca e miercuri si stau langa ei. Ma tin de mana cand sunt trista. Se bucura alaturi de mine. Cand totul e bine incepi sa te simti ca acasa in casa lor si ei la tine. Iar atunci cand incepi sa faci parte din viata lor si ei din a ta - incepi sa-i consideri - familia ta. 
Multumesc!

Just me,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu