10 noiembrie 2010

Raul ideal in bine

Cand sunt trista si am o groaza de ganduri negative in capusor, atunci incep sa-mi doresc un moment al meu. Imi doresc sa ma refugiez intr-o camera, unde sa stau singura cu gandurile mele. in fata unui geam mare fara perdea. sa privesc masinile cum trec una pe langa alta. sa privesc oamenii. sa privesc orasul.  De preferabil atunci cand sunt trista sa ploua. ador picaturile de ploaie cum se scurg pe geam. zgomotul. Ploaia cu melancolia - ce combinatie! Langa mine sa fie neaparat un catel sau o pisica. ceva pufos care sa-mi asculte tristetea. camerea sa fie plina cu flori. albe, roz, rosi, albastre. ma gandesc acum la niste salcami japonezi care sa infloreasca tot timpul. parca incep sa simt mirosul de curat si de bine. iar intr-un colt o mica biblioteca. cu multe carti. Pana si covorul vreau sa fie patrat si flausat. alb, iar atunci cand pasesc desculta pe el, sa simt atingerea delicata. o camera pentru mine si momentele mele de tristete, relaxare, meditatie. o camera magica.
Cand sunt fericita si zambesc am o groaza de vise in capusor, iar atunci incep sa-mi doresc mai multe momente cei/cel drag(i). I-au in fiecare zi exact asa cum e ea. si-mi doresc poate un pic mai mult din tot ce am primit azi pentru ziua de maine.

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu