21 ianuarie 2011

Face si twit

Ma intreb ce faceam noi inainte de facebook si twitter?
Cred ca ne plictiseam de moarte!
Mi-am facut cont pe facebook in urma cu aproximativ un an, dupa o discutie avuta la un curs la master. Mi-am adaugat cateva poze, cateva date personale si uite asa contul era gata. Am inceput sa-mi fac prieteni si sa ma uit la pozele prieteniilor mei, sa-mi pun statusuri, sa dau like-uri si sa comentez tot ce se poate comenta.
Inebunesc cand aud: Nu ai cont pe facebook?! Nu existi! Nu esti prieten cu mine pe facebook?? Nasoool!! Imi dai add pe facebook?! Va inseamna ceva pentru mine!! Wow! Wtf!! Fii prieten cu mine, da-mi o imbratisare, cumpara-mi o floare si cred ca o sa fiu mai fericita asa!
Faza tare: ma intalnesc cu un prieten:
Eu: Ceau. Ce mai faci?!
El: Intra pe facebook si o sa vezi!
Ok! Nu mai putem avea si noi o conversatie, o vorba buna, un zambet. Acum totul se reduce in lumea asta virtuala. Hmm...nasol!
Se pare ca facebook-ul pentru mine (!si nu numai) e cel mai mare canal de stiri pe care il pot citi. De acolo pot afla o groaza de lucruri: cine cu cine este prieten, daca este intr-o relatie sau nu, daca s-a casatorit, pe unde si-a petrecut vacanta, Craciunul, revelionul, la ce patry-uri participa s.a. Afli tot ce vrei: Gratis fratilor!! Fara prea multe intrebari!
Se pare ca mult mai simplu sa deschidem facebook-ul si sa intram pe profilul unui prieten, sa vadem ce mai face, decat sa-l sunam. E mai simplu sa-i scriem pe wall "la multi ani!", decat sa ne chinuim sa facem asta personal. E mai simplu asa ...
Oare cati dintre prietenii mei stiu cu adevarat cand e ziua mea de nastere? Daca mi-as schimba data pe "wall" oare cati dintre ei s-ar prinde?
! Inchei: I facebook YOu!! YoU facebook pe mine? 
!! Cei de la South Park descriu cel mai bine "nebunia" facebook-ului - link

Just me,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu