29 august 2011

Binele meu

Bineinteles ca fiecare dintre noi e plin de multe dorinte. Marete, pline de speranta, mici si stupide, dorintele sunt dorinte.
Zilele astea stateam si ma gandeam cum sa mai formulez dorinta mea si cu gandul asta m-am trezit balbaind: "Off, nici nu mai stiu ce vreau, ce-mi trebuie, dar sunt sigura ca intr-o zi va fi bine. Orice ar insemna bine, dar va fi binele meu!"
Arunci mi-am amintit o veche anegdota. Cica un batran sarac se ducea in fiecare zi la biserica si se ruga  in fata statuii unui mare sfant, implorandu-l: "Sfinte, te rog, te rog, te implor ... ajuta-ma sa castig la lotorie". S-a rudat asa luni intregi, pana cand statuia sfantului exasperat a prins viata, s-a uitat la bietul om ingenucheat si a spus plina de dezgust: "Fiule, te rog, te rog, te implor ... cumpara-ti si tu un bilet!"
Asa ca pot eu sa-mi doresc multe, daca nu fac si ceva in privinta asta!
Cand vine vorba de soarta mea, sunt foarte multe aspecte pe care nu le pot controla, depind de alti, dar exista si unele lucruri care-mi cad mie in grija. E de datoria mea sa cumpar bilete la loterie, sporindu-mi in felul acesta sansele de a fi multumita si implinita. Eu decid cum imi petrec timpul, cu cine interactionez, cu cine imi part corpul, viata, energia si banii. Eu sunt propriul stapan cum voi privi circumstantele nefericite din viata mea - fie ca pe niste nenorociri, fie ca pe niste ocazii de a evolua. Eu decid ce mananc, beau si imi aleg singura prietenii. Eu aleg cuvintele si tonul cu care ma adresez celorlalti. Si, cel mai important eu imi aleg ce gandesc! Eu, eu si iarasi eu!
Sunt proprpiul meu stapan, ceilalti sunt doar niste oameni care isi joca rolul in povestea mea.
Intr-o zi binele va fi al meu! 

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu