14 ianuarie 2012

I love my job! - ce culoare?

- Vreau un card!
- Ieri ati ridicat cardul dv.?! Ce nu va place la el?
- Stiu, ala nu era bun! L-am rupt!
- De ce?
- Nu era albastru!
- ...

In alta zi:
- Vreau un card albastru!
- Nu avem carduri albastre!
- Trist!
(peaca)

In alta zi:
- Vreau un card!
- Am gasit un card albastru pentru dv. e sub sigla Mastercard! (bucuroasa si mandra de mine)
- Eu vreau Visa!
- Visa nu am albastru, doar Mastercard!
- Atunci nu mai vreau card!
(pleaca)

In alta zi:
- Vreau un card!
- Ce card?!
( imi arata un pliant cu un card Visa - verde)
- Acela este doar in usd ...
- Din asta vreau!
- Dv. aveti un cont in lei. Va trebuie neaparat un cont in usd?
- Nu, dar vreau sa am cardul asta!
- Plecati in strainatate?!
- Poate la vara in Spania.
- In Spania circula euro. Nu mai bine va faceti un cont in euro cu un card albastru! (coicidenta dar pe conturile de euro avem doar culoarea asta!)
- Aaa, atunci nu mai vreau albastru.
- Nu?!! (mirata la culme) Dar ce culoare?!
- Rosu!
- Rosuuuu! Pai rosu o fost si primul care vi l-am facut si l-ati rupt ...
- Stiu, dar acum vreau iara unul rosu!

Aproape in fiecare zi vine si-mi spune acelasi lucru "Vreau un card albsatru!" ce ii propun nu e destul de albastru - se pare. 
Discutiile sunt mult mai lungi si pline de foarte muuuult albastru, iar eu vorbesc rar si tare. (Krm3n stie!) Niciodata nu merge la altcineva, iar eu nu stiu ce card vrea dl.
De trei saptamani de cand vine sa ma "viziteze" nu i-am facut niciodata un card (primul fiind facut de o alta colega de a mea). 
Rabdare, atata cer - rabdare si mult ZeN!

Just me,


6 comentarii:

  1. God, mai reziști? :)) M-ai inspirat cu postul tău. And, BTW, știai că toți piticii sînt albaștri?

    RăspundețiȘtergere
  2. exista un mic drog pe nume "persen"!:))
    Cand zici ca toti pitici sunt albatrsi ma gandesc numai la strumpfii! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. http://orin-mylife.blogspot.com/2009/03/and-winner-is.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun pitici sunt albastri! Nu te mai contrazic, ai ditamai sondajul care spune asta!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. What heyday isn't today?

    RăspundețiȘtergere