25 aprilie 2013

Sweet moments! - Dorinte!

Acum o mie de ani, eram la o a doua intalnire cu un domn. O seara frumoasa, un restaurant dragut, noi doi la o masa. Eu plina de entuziasm si cu o mie de fluturi in stomac, ma pierd in ochii lui si ii spun exact ceea ce mi-a trecut prin minte in clipa aceea, fara a gandii ce o sa zic:
- Mi-as dorii tare mult sa traim impreuna, dar cu conditia ca eu sa te ingrop!
Pam pam!

Morbid de romantic. Stiu!
Imi amintesc si acum privirea lui de atunci care exprima: ar trebui sa ma ridic si sa fug sau sa raman sa vad ce se intampla. Si a ramas, toata cina bineinteles. dar nu am fost prea convingatoare la faza cu ingropatu'! A doua zi, dus o fost!

Aceasta amintire frumoasa, mi-am amintit-o in urma reclamei de mai jos. E exact ceea ce vroiam eu sa exprim, dar nu am reusit sa fiu romantica ... deloc!
Enjoy!
!Vodafone - The kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu