18 septembrie 2013

Nu canta ciocarlia ragusita

Am ceva calitati si le evidentiez intotdeauna atunci cand am ocazia, dar la un singur capitol stau rau ... nu am ureche muzicala. Cant ca o ciocarlie ragusita -  acum ma alint. (:
Nu cant sub dus si nu cant nici cand vine vorba sa merg cu prietenii la karaoke. Nu am voce si nu ma duc sa ma afirm cu asta. 
Singurul moment in care ciocarlia canta e in masina. Singura.
La radio o melodie destul de draga mie. Incep si cant. Geamul deschis la masina. Rosu la semafor. 
Un domn de pe trotoar se opreste in dreptul meu, dar eu nu-l observ si cant incontinuare, dar cantam cu patima si tareeeee. Traiam momentul meu. Il observ destul de tarziu cum se holba la mine, dar asa cu o fata dragalasa si plina de o surprindere nu chiar frumoasa. Un fel de "Asa Nu!"
tac.
El nu spune nimic, dar gestica lui mi-a dat de inteles ca e mai bine sa inchid geamul la masina si sa nu mai cant niciodata nimic.
verde. 

M-am bosumflat un pic, dar a trecut repede. incepe iar refrenul ...

Aaaa si melodia: Aici@

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu