03 decembrie 2013

I like! Photo!

Imi place sa cred ca zambetul reflecta o atitudine pozitiva, un stil de viata, un suflet bun, iar in modestia momentului vreau sa subliniez ca-mi place sa zambesc mult mult.
Zambesc de dimineata pana seara si cred ca zambesc si-n somn. Zambesc si cand sunt suparata, dar si cand radiez de fericire.
Am invatat asta de mica si credeti-ma cand spun ca viata mea e o amestecura de apa plata cu lamaie, dar eu incerc sa torn miere in fiecare zi! Asa ca: Zambeeeeesc orice ar fi!
Cine ma cunoaste stie ca daca nu rad - ceva nu e bine! E grav! (:

Mi-a placut de Bogdan cand mi-a zis "Fii doar tu! Doar tu faci o poza reusita!" Liniste. "Aaa si bineinteles ajut si eu un pic!"
L-am tachinat mult spunandu-i doar el si numai el face o poza reusita orice as face eu. Cred ca el trebuie sa prinda echilibrul omului, esenta dintre realitate si imaginatie, dintre frumos si magic, apoi sa faca "click" cand e momentul.
Sincer va spun ca inca nu m-am prins cine face o poza reusita...
Click. Am fost doar eu - copilul rasfatat si zambaret din timpul zilei si nu femeia serioasa de la job! O tinuta casual plina de mult roz + palarioara mea pufoasa roz.
A surpins zambetul, momentul si ... va las pe voi!

Pentru mai multe detalii: LIKE aici!

Zambesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu