08 decembrie 2013

My days! - Delacroix

Prietenele mele au intotdeauna idei diverse si ma scot din monotonia mea ... uneori.
 Andreea la fiecare intalnire cu fetele ne batea la cap cu restaurantul lui Mihai Toader. Unul din finalistii de la Masterchef din sezonul doi (nu castigatorul si cel de pe locul doi) si-a deschis un restaurant in Alba Iulia.
Cum Alba Iulia e "foarte" aproape de Sibiu ne-am urcat in masina si am mers sa mancam. Da am mers doar sa mancam la un restaurant din Alba Iulia!! Ciudat?! Un pic si sa fiu sincera nu am mancat la toate din Sibiu, dar noi mergem in Alba.
Restauranul Delacroix e micut si cochet, decorat frumos si in culori frumoase. Servirea a fost frumoasa si rapida, muzica aleasa cu gust. Meniul nu prea bogat in preparate si un pic scump. Mancarea a fost buna si gustoasa. Aveau si prepatate de post, iar deserturile o nebunie dulce pe care merita sa o incercati.
Nu stiu daca este necesar sa mergeti pana la Alba Iulia sa mancati, dar daca aveti drum pe acolo nu ezitati. 
La plecate am dorit sa-i multumim dl. masterchef (recunosc: mai mult eu), dar ne-au mintit frumos si ne-au zis ca este in direct prin telefon la un radio local si nu poate sa ne onoreze cu prezenta. 
Dragut asa!

Dragele mele ...

 Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu