27 aprilie 2014

Alergie la oameni

Sunt alergica la alune, arahide si primavara!
Cand spun primavara spun: polen.
Dar pentru asta slava cerului exista pastile si tratament.

Sunt alergica la oameni prosti.
Cand spun oameni prosti nu ma refer ca nu au o diploma care sa ateste cine stie ce scoala. Aici vorbesc de acei oameni care se opresc din acea dezvoltare personala, ce nu-si doresc sa evolueze deloc pe niciun plan. Ii recunosti repede: vorbesc putin si nu prea corect, rad din orice, dar orice si cel mai important e ca iti dai seama ca nu-i intelegi deloc ceea ce vorbesc.
Politicos e sa sa pui un zambet dragut pe fata si sa incerci sa vorbesti cu ei.
Nu poti.
Si tot tu esti ala care e increzut si mandru de el.
Asta e ... socetatea. Nu poti sa pleci ca e nepoliticos. Nu poti sa ii spui: Scuza-ma eu nu pot sa cobor la nivelul tau!
Asta ma face sa fiu mandra?! Cu nasul pe sus?!
Cu siguranta!
Imi plac oamenii frumosi, dar cei prosti nu intra in aceasi palarie.
Ce sa-i faci imi place sa lucrez cu mine si nu pot sa ma cobor de fiecare data la nivelul lor. Obesesc si eu.
O prietena imi spunea: "Alexanda mie imi place sa ma joc cu mintea lor. Nu ai idee cat de amuzant e."
Io nu.

Vezi tu, oamenii nu sunt rai! Insa sunt autodistructivi si se pricep al naibii de bine sa se traga in jos unii pe altii. Si cand se intampla asta unul este responsabil sa faca ceva.
Eu plec.

Imi pare rau, ca sunt diferita si nu va intaleg. Am nevoie de ceva mai mare mai important. Oamenii mici nu te dezvolta si te impedica sa te dezvolti pe tine.

E greu sa te faci inteles atunci cand nu ai langa tine persoana pergatita sa te asculte.

Inchei.
Nimeni nu e prost tot timpul si nimeni nu e inteligent tot timpul. Uneori oamenii inteligenti fac niste lucruri foarte idioate si niste oameni prosti fac niste lucruri foarte inteligente.
Cineva drag mi-a spus asa  "Diferenta dintre un om prost si inteligent este ca prostul face mereu aceeasi greseala, iar desteptul tot timpul alta"
Om destept!

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu