03 aprilie 2014

Bravo asta mic (:

Din cand in cand avem nevoie sa auzim lucruri bune despre noi. Dupa avalanse de critici si dupa nenumaratele intrebari la propria persoana, vin momente in care avem nevoie sa auzim lucruri bune.
Sa recapatam increderea pierduta ...
Atunci e bine sa ne inconjuram cu oameni frumosi care au un caracter pozitiv. Care sa-ti spuna lucururi bune si chiar sa te surprinda cu cateva laude. Nu conteaza ca te lauda cum iti sta parul sau ceva legat de viata profesionala sau personala. Orice! 
Face bine! 
Va zic eu!

Intro zi la job o clienta se opreste si-mi spune:
- Sa stiti ca aveti un cap foarte frumos.
Am ras pe tema asta toata ziua. Micul ei gest de lauda, la adresa capului meu mi-a facut ziua mai senina.

Personal fac multe complimente la aproape toata lumea, in majoritatea cazurilor - Gratis! Asa sunt Io plina de ganduri bune si pozitive pentru alti. Desi alti uita de mine ...
Fac asta pentru ca ma incarca pe mine cu energie pozitiva dupa ce le vad fetisoara plina de incantare. Cand le vad zambetul ala larg si printre dintisori rostesc: "Multumesc Alexandra!"
 
Asa sunt eu o minune care ii place sa faca lumea Happy!

E important sa auzi un "Bravo" atunci cand reusesti ceva, dar mai important e cel care-l spune. Pentru ca el vede, simte si percepe cuvantul cu totul diferit.
Incercati si voi! E gratis! O sa vedeti ce frumos e!
Spune din cand in cand ceva frumos ochilor care te privesc si o sa ai parte de momente minunate. 
Ochii aia o sa capete culoare si sclipire, apoi o sa intelegi de ce zic eu asta ...

Zi Bravo! 

Bravo minune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu