12 noiembrie 2014

Fashion: Cute scarf

Suntem cu un picior in iarna sau iarna vine peste toamna si noi nici nu stim ce ne asteapta. Banuiesc ca maini inghetate si nasuri rosi, picioare degerate si pe ici pe colo o racela simpatica o sa-si faca aparitia. 

Asa ca hainele de vara stau deja frumos aranjate in spatele dulapului, am scos puloverele in fata, fularele si manusile pentru a nu ma surprinde iarna. Oricum picioarele tot inghetate o sa le am ... tocurile nu lasa ciorapi de lana sa fie prezenti in picioare. 

 Mare, alba si pufoasa... esarfa mea cea draga.
Nuante: skinnies negre, papuceii de leopard asociat + cu eșarfa in carouri. ..
 Cold weather fashion...
Perfect casual but chic look!
Black skinnies, tricou alb, o esarfa mare, tocuri leopard = perfecțiune
 Cute fall/winter outfits
Ador combinatia alb-negru
Love it!
Esarfa in carouri tine cald in acest sezon. Acest aspect mi-l doresc zi de zi :)
Dungi + fusta Mini neagra + Sheer Black Tights + Boots + Esarfa ... ar mai merge si o geaca groasa! 

 
Imi place mult aceast aspect, dar as purta o pereche de bocanci...
Fashion
Cum purtam o esarfa?
40 de moduri dragute 



!A.

Concurs by A Alexandra


 Poti castiga o esarfa frumoasa gri, urmand cativa pasi foarte simplii:
* Da Like! A Alexandra si urmareste blogul prin GFC
* Share public la aceasta fotografie + 
tag 2 prieteni care crezi ca ar fi interesati de concurs.

Lasa un comentariu care sa contina :
-numele cu care ai dat Like! si cu care ma urmaresti GFC

Concursul se desfasoara in perioada 12.11.2014-30.11.2014
Castigatorul se alege cu ajutorul random.org


Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu