18 noiembrie 2014

Philips Perfect Care Pure

@Philips Perfect Care ma ajuta sa imi incep misiunea de combatere a muntelui de haine de calcat din casuta mea fermecata.
Scurt rezumat: am primit spre testare de la Buzzstore si Philips noua statie de calcat Philips Perfect Care Pure.

Sunt o persoana dimamica si plina de viata, iar calcatul nu este marea mea pasiune .. mai ales ca am cateva experiente "urate" : ars bluze, inegrit gulere de camasi, ars degetul mare (facut buba) si pot sa adaug ca-mi aburesc constant ochelari de la abur.
Calc zilnic pentru a fi impecabila la job: camasi, fuste, sarafane, sacouri etc. Majoritatea hainelor sunt delicate si necesita o atentie sporita la calcat. 
Am vrut sa testez un altfel de fier de calcat ...
!Philips Perfect Care Pure
Ce am descoperit pana acum:
-este usor de manevrat
-prima utilizare nu este complicata multumita manualului de utilizare foarte complet, simplu si sugestiv.
- se incalzeste foarte repede
- ma incanta foarte tare este faptul ca, chiar daca il uit in priza pe o camasa sau orice alt material, nu se arde, ba chiar se opreste singur
-am trecut rapid de la blugi la camasi, bluze fara sa reglez temperatura sau sa astept sa se mai raceasca, fara sa revin asupra unor cute pe material cum ma enervam in trecut.


Caracteristici:
- Presiunea aburului de pana la 5 bari te ajuta sa calci foarte usor hainele
- Gata de utilizare in 2 minute
- Sistem de abur continuu, vertical
- Aparatul se opreste automat cand este lasat nesupravegheat
- Adegvat pentru apa de la robinet
- Talpa SteamGlide Plus
- Realimentare usoara si rapida fara interuperea sesiune de calcare
- cartusul anticalcar furnizeaza un abur pur
- cea mai buna talpa Philips de 5 stele
- Alarma de inlocuire a cartusului
- Blocare la transport


Plusuri din partea Alexandrei:
Este gata de utilizare rapid – 2 minute si te apuci de treaba.
Orice cuta dispare cand aburul sau apare!
Cartusul anticalcar pe care il folosesti furnizeaza un abur pur, abur care te ajuta sa nimicesti orice cuta rapid...ochelarii nu se aburesc
Se opreste automat atunci cand este lasat nesupravegheat.
 Recipientul pentru apa este suficient incat sa il umpli o singura data si sa calci o saptamana ( in cazul meu)
 Cu ajutorul tehnologiei Optimal Temp nu trebuie sa faci nicio ajustare temperaturii si poti folosi fara nicio problema apa de la robinet. 
Nu este nevoie sa sortez hainele in functie de material si le-am calcat in ordinea in care erau ele: am calcat bumbac, blugi, dantela, saten fara sa schimb temperatura si fara sa imi fac grija ca voi strica vreun obiect vestimentar.
Wow: Sistemul de abur continuu, verical -  Cu ajutorul lui am putut calca rochitele si sarafanele extrem de rapid si simplu. Doar am apropiat aburul de rochite si cutele au disparut ca prin magie! 

Recomand oricui aceasta statie de calcat – astfel veti economisi timp si veti avea mult mai mult timp pentru a sta cu familia si cu prietenii! 
Calcatul este usor, rapid si eficient cu acest nimicitor de monstruleti - statia de calcat Philips Perfect Care Pure.

later edit: statia de calcat Philips Perfect Care Pure plus alte statii le gasiti pe: eMag.ro, Altex.ro, Domo.ro, Flanco.ro, Mediagalaxy.ro.

Concluzionand: este usor de manevrat, prima utilizare nu este complicata multumita manualului de utilizare foarte complet, gata de utilizare in 2 minute, sistem de abur vertical.

Va urma: un filmulet cum calc :)


*I'm BUZZer (parte a comunitatii @BUZZStore) si impartasesc aceste opinii in cadrul unei campaniei de testare de produse gratuite oferite de BUZZStore

6 comentarii:

  1. Merci de recomandare Alexandra.Suna excellent.Sa ne dai si adresa de unde am putea sa ne procuram si noi statia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ma simt tare aiurea ca am uitat, dar fac repede un later edit :)
      Nu te supara pe mine.
      be happy!

      Ștergere
  2. Foarte interesant
    www.ph-online.ro

    RăspundețiȘtergere