22 martie 2015

Ironii de seara

Multi oameni te invidiaza atunci cand esti fericit, cand esti plin de viata si incearca sa te doboare. Nu e genul meu. Mi-ar face rau fizic sa urasc si nu mai am varsta la care sa ma otravesc cu ura. Ura consuma. Eu incerc sa ma patresz. Imi place sa privesc in oglinda si sa vad ca "sclipesc".
Imi place sa rad, nu de cineva. Prefer zambetele impreuna. 

Imi plac oamenii de la care am ceva de invatat si rad cu ei, nu de ei. Imi plac oamenii frumosi care atunci cand au probleme, tin capul sus si nu fac din asta o tragedie, ci o lectie de viata. 
Ii tin langa mine, ii plac ..

Mi se pare josnic sa faci misto de defectele fizice ale unui om. Nu am ales noi sa ne nastem cu probleme. Ati vorbit vreodata cu un parinte al carui copil s-a nascut cu o infirmitate? Sunt oameni care in loc de o bucure de o viata frumoasa au primit o comndamnare pe viata. Si o duc demn, lupta sau sunt resemnati? .. Ii respect enorm. Sunt mai puternici decat luptatorii de ring pentru ca lupta lor nu se incheie decat cand bate gongul final. cand e finalul?
Alaturi de acesti oameni am crescut si m-au invatat ce inseamna o lupta, durerea, dar si fericirea neconditionata. Nu stiti nimic, stiti doar sa dati din gura si sa faci rau.
Tu esti bine, de ce ai face rau?!

Prefer un om care isi duce nefericire cu demnitate decat unul care nu stie sa-si aprecieze fericirea.
Prefer sa am cativa prieteni, nu multe relatii.
Am nevoie de oameni frumosi, nu de niste prefacuti urati. 
Va stiti ...

!A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu