12 martie 2015

OOTD: Galben & verde

„Îmi place să fiu femeie, chiar şi într-o lume a bărbaţilor. La urma urmei, bărbaţii nu pot purta rochii, dar noi putem purta pantaloni.” – Whitney Houston

Imi place citatul asta: ma inspira.
Adevarul e ca uneori uit sa ma mai imbrac in pantaloni. O fac doar in limpul liber ... in rest ador rochile si fustele de orice fel - conice, clasice, colorate sau negre le indragesc.
Mama: Alexandra nu mai cumpara fuste ai peste treizeci!
Credeti ca sunt multe?
Raspund: una in fiecare zi din luna  :))

Job-ul ma impinge spre o tinuta business care ma caracterizeaza, dar uneori mai sar din tiparele clasice  de alb si negru / doar uneori!
Martie ne-a adus o zi cu soare si eu am profitat la maxim. Mi-am scos pulovarul galben din dulap si bluza varatica prea subtire pentru cele 4 sau 5 grade de afara. 
Primavara unde esti?
Vreau sa port pantofiiiiiii ...

Cu siguranta in poze nu se observa, dar ochelari de soare ii port peste cei de vedere .. silly me :P 
Inca imi este teama sa folosesc lentile ( dar asta e o alta poveste) si fara ochelari nu as putea merge niciun metru, dar vreau sa port ochelari de soare. 
Un concluzie ... sunt doar eu!
Ochelarii sunt destului de mari sa nu se observe acest aspect ...




Am purtat: 
Bluza: Poema
Fusta: H&M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu