30 decembrie 2009

Bifez...2010!

Credeam ca nu se mai termina anul asta.Pff ... ma bucur  se termina cu bine si ma prinde cu zambetul pe buze.
Un an plin ...woooow!!
Si pentru ca e sfarsitul anului si pentru ca lista de dorinte din 2008 s-a ratacit si nu mai reusesc sa-mi aduc aminte ce vroiam, voi umpre aceasta pagina cu cateva lucruri pe care le intentionez sa nu le mai ratez in anul care vine.Nu sunt dorinte, pentru ca, de regula, acestea raman la stadiul neconcretizabil, ci sunt mici obligatii.Nu promisiuni, nu asteptari, nu decizii.Obligatii de bine si de starea mea de bine.
Cateva lucruri care se pot cumpara :
.un ruj rosu ... pentru ca vreau sa fiu sexy
.o rochie rosie ... pentru ca vreau sa fiu mai putenica si sexy
.o masina ... pentru ca vreau ca in sfarsit sa am controlul total asupra unui lucru
.o pereche de pantofi rosii ... trebuie sa existe asemenea pantofi in garderoba fiecarei femei si binenteles se asorteaza de minune cu rochia rosie + rujul
.un parfum scump ... ca sa ma simt importanta
.un ceas de mana ... pentru ca ultimul s-a pierdut si nu cred ca o sa-l mai gasesc ... trist!
. un mobil ... poate intra la reduceri pe cel care am pus ochii :)

Cateva lucruri care depind doar de mine:
. sa nu mai mananc atat de mult sub pretextul ca ma duc apoi la sala
. sa am curaj sa termin toate cartile pe care le citesc si sa nu ma mai sperie sfarsitul lor
. sa aduc flori la birou si sa ma bucur de ele
. sa-mi fac curaj sa ma tund mai scurt
. sa ma demachez in fiecare seara
. sa imi fac curaj sa ma dau cu patinele sau sa schiez ... nehhh tot "punga" rules!!!
. sa-mi indeplinesc toate promisiunile fata de mine si de cei din jur
. sa fac o "nebunie", dar cu cap
. sa vizitez locuri straine

. sa iubesc si sa fiu iubita ( si asta include BB neaparat!!!)

 ... sa respir profund si sa o i-au de la capat!!!


Cam astea ar fi.Cateva.Sper sa le bifez pe toate pana la anul pe vremea asta.

! La multi ani!!!!!

Just me,

Un comentariu: