11 ianuarie 2010

Defecte

Toata lumea are defecte. Consider ca fac parte din farmecul nostru, ne completeaza pe noi ca oameni.
Sunt cel mai mare comentator.Critic TOT!Critic oameni, caini, copaci, pietre ... da tot!!!Pacat ca uneori nu observ ca ceea ce critic la altii as putea critica si la mine.
Naivitatea e cel mai mare defect al meu.Am incredre in toata lumea, dar cel mai trist e atunci cand ma dezamageste cineva ... foarte greu mai trec peste.Si desi am destule cucuie ... tot nu ma invat!!!
Stiu sa iert repede ... si cateodata ma intreb daca e o calitate sau un defect?!!
Plang destul de rar si uneori nici eu nu stiu de ce.(dar e atat de bine dupa)
Sunt "ca o trompeta cu amplificator" sau cel putin asta o aud in ultimul timp.
Da, recunosc!Vorbesc foarte foarte mult, despre orice, si uneori mai vorbesc si pe langa subiect si asta numai sa nu tac!Daca tac, inseamna ca am ceva sau dorm.
Uneori tind sa fiu egoista, si abia dupa ce se intampla realizez ... cateodata imi pare rau, dar nu de fiecare data.
Am idei atat de fixe incat, chiar daca vine cineva cu o propunere buna, noua ... nu admit!Pentru ca sunt batuta in cap si incapatanata!Dar stiu sa fac compromisuri ... m-am scos?
Sunt perfectinista,daca nu e perfect ... nu e bine!
Si ... ma atasez super repede de oameni.Stiti ce greseala fatala poate fi uneori?

!O melodie dulce -the killers- sam's town
Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu