23 martie 2010

Leapsa...si eu!

Ziua cea mai frumoasa: inca nu am traito
Cel mai mare obstacol: frica de esesc
Cea mai mare greseala: increderea pe care o dau pesoanelor nepotrivite
Radacina tuturor relelor: impulsivitatea mea, naivitatatea de care dau dovada
Distractia cea mai placuta: o daa...
Cea mai mare infrangere: lupta pe care nu am dus-o pana la capat...
Cei mai buni profesori: cei care chiar reusesc sa te invete ceva
Prima necesitate: iubirea
Ceea ce te face cea mai fericita: el ( care o fi el?)
Cel mai mare mister: eu
Persoana cea mai periculoasa: pentru mine: eu. pentru lume: el.
Cel mai rau sentiment: singuratatea. Tristetea. Ura. gelozia
Cel mai bun cadou: forever and n-ever :)
Lucrul cel mai de valoare: dragostea. sinceritatea. prietenia adevarata. fericirea.
Calea cea mai rapida: drumul in linie dreapta ... spre orice!
Sentimentul cel mai placut: momentele in care rad pana imi amortesc picioarele ;)
O protectie efectiva: indiferenta
Cel mai bun remediu: muzica. prietenii. cips-urile. munca pana la epuizare.
Forta cea mai puternica: iubirea...
Persoanele cele mai necesare: hmmm...ma gandesc...( pot sa nu dau nume?...s-ar umfla in pene:) )
Lucrul cel mai placut dintre toate: mainile calde. Privirira plina de iubire. Imbratisarea de somn usor. "buna dimineata"...

! Ii pasez leapsa celor 2 fete:  Helen si Ani ( poate asa mai scrie si Ani pe blog-ul ala ceva )

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu