11 aprilie 2011

Destul de ciudat

Oamenii sunt destul de ciudati. Iti zambesc azi, iar a doua zi uita de tine. Iti zambesc si-ti spun lucruri frumoase, iar apoi se comporta ca si cum nu au zis nimic. Zambim, iubim, ignoram, uitam ...
Ciudati mai suntem. Pretindem de multe ori ca suntem altfel decat ceea ce afisam. Cateodata mai buni, cateadoata ne lasam rautatea sa ne distruga bunatatea si uite asa distrugem ce avem.
Ma enerveaza oamenii care nu pot trai de grija altora. Mai om cu prea mult timp liber, ai grija de tine de visele tale nu te mai gandi la ce fac alti. Asa ca omule plin de tine si fara scrupule, gandeste-te bine inainte de a soate capul si a ciripii. Este enervant!
Nu-ti mai fac griji si probleme din viata mea. Ma descurc si singura. Crede-ma destul de bine. Nimeni nu a venit sa ma intrebe cum ma simt? Daca am mancat bine azi dimineatza, dar asa isi fac probleme cu cine imi beau eu cafeaua sau de ce vorbesc cu cutarel sau cutarica. Enervant nu mai e demult!
Am invatat cel mai de pret lucru in viata asta: sa-i ignor! 

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu