28 decembrie 2011

Planete. Zestre. Trei Hand Blendere

Se pare ca planetele s-au aliniat in jurul meu doar la un capitol, in a castiga diferite lucruri. Imi place senzatia aia de a castiga, dar parca daca tot se aliniaza, sa se alinieze si sa se axeze si pe alte planuri. Sincer, chiar nu pun accent foarte mare pe obiecte ... Oare care e secretul cu aliniarea planetelor intr-o alta directie?

Cum nu am avut timp sa cumpar cadouri cu ocazia sarbatorilor, sambata in ajun pe la doua eram prin Promenada si ma agitam ca un titirez. Helen era cu mine, bineniteles!
Cum prietena mea, Krm3n, s-a mutat la casuta ei si cum in ultimele luni aud numai cat de minunata e ea in bucatarie m-am gandit sa-i cumpar un Hand Blender. 
La Domo, imi amintesc ca si mama vroia unu, asa ca pun mana pe doua si merg la casa pana nu ma razgansesc. La standul cu probe tipul de acolo imi spune ca de ce nu am mai luat unu - e gratis! Incep sa ma agit cat puteam si eu, dar nimeni nu ma auzea. Stiti, vocea mea era in pioneze. Vine si the sefu' care se agita de ce nu am luat produsul gratis pana sa platesc si vroia sa o dea la intoarsa cu mine. Mno, nu-i a mers! Poate nu am avut io voce, dar tot stiu sa ma enervez.
Asa ca, intr-un final m-am ales cu 3 Hand Blendere. Trei, oameni buni! Plec fericita de acolo - aproape cantand. La masina am o revelatie: "Ce fac eu cu 3 Hand Blendere?" Doua le fac cado, dar al treilea? 
Acasa mama a gasit solutia "Super, il pastrez pana te mariti si ti-l fac cadou atunci! Zestre, mama!"  
Mno, la asta nu m-am gandit ...
 
Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu