12 martie 2012

One song: nothing special - "You Give Me Love - Stefan Stan feat. Alex Velea "

Pe Stefan Stan il stiti de la "Vocea Romaniei". Eu personal mi-l amintesc asa: intotdeauna venea cu sacouri decoltate (!Yami), fara sosete si nu are par pe piept. Hai ca stiti discutia memorabila cu Loredana! Saraca saliva toata acolo in platou si noi acasa. Eheee, eu recunosc! Aaaaa sa nu uit de zambetul lui cu gropite (!nebunie). Baiat bun/rau ce mai conteaza, canta bine! (:
In schimb Alex Valea nu stiu ce cauta sa cante cu el, dar il suport in cele 15 secunde in care se screme in piesa.
Enjoy!
!Stefan Stan feat. Alex Velea - You Give Me Love

Un comentariu:

  1. Ce tareeeeee am ascultat melodia dar pe agariciul de Velea nu l-am auzit, creierasul meu a fost setat sa-l ignore. :)))

    RăspundețiȘtergere