05 aprilie 2012

Prietenie dulce amaruie

Societatea ne-a transformat in niste oameni rai, egoisti si plini de aceea mandrie stupida pe care nu o recunosc. Multi dintre noi considera inutila investirea unor sentimente in care oricum isi vor gasi sfarsitul in timp. Nu mi-a venit sa cred cand am auzit ca: timpul pentru o relatie (prietenie/ iubire) inseamna distrugere, sfarsit, plictiseala. Ciudat, credeam ca inseamna exact opusul. Asa ca, aleg opusul celor care o considera o povara. Asa ca, merg impotriva vantului, imi alung temerile si merg inainte, orice ar insemna asta.
Am descoperit ca un prieten nu inseamna ca e alaturi fizic, ci inseamna sa stii ca intotdeauna, oriunde se afla in lume, persoana respectiva te sustine, te sfatuieste fara sa te judece, rade si plange alaturi de tine. Cred ca prietenia inseamna totul: fericire, tristete, iubire, lacrimi, sperante, zambete, dragoste ...
Am descoperit ca este foarte pretioasa o prietenie in ziua de azi. Sa stii ca in marea de oameni care te priveste cu indiferenta, invidie sau rautate, exista un umar care te lasa sa plangi pe el, desi nu e obligat sa o faca si te poate face sa privesti o zi aparent trista, ca pe o zi minunata.
Ma intreb: reprezint eu pentru cineva "un prieten"?
Asa ca, ar trebui sa apreciem mai mult prietenia si prietenii in ziua de azi, pentru ca ei sunt atat de rari, iar atunci cand ii gasesti fa tot posibilul sa-i ti langa tine.

!"Prietenia nu este nu dor, ci o prezenta!" (Nichita Stanescu)

Un comentariu:

  1. Intr-o prietenie adevarata trebuie sa existe sinceritate,comunicare,INCREDERE!!!
    Nici de cum ipocrizia,orgoliul si mandria sa fie pe primul plan.
    Intr-o prietenie ,daca tii la ea....trebuie sa sti sa ierti si trebuie sa sti sa iti ceri SCUZE/IERTARE!!!!

    RăspundețiȘtergere