06 iulie 2012

Guess where? Yap! Budapesta II

Acum ceva timp scriam pe blog cat de mult mi-as dori sa merg la un spectacol Cirque du Soleil. Cum in iarna nu am avut norocul sa-i vad si cum cateodata lucrurile se leaga altfel decat vrem, iar cineva cu puteri magice (asa ii place sa se alinte) face lucrurile sa fie posibile in Budapesta.
Spectacolul Alegria de la Budapesta m-a impresionat foarte mult. Am savurat fiecare moment, clipa si secunda din spectacol. Am ras, am avut cateodata emotii, dar la final am primit chiar si un pupic de la ei.
Cei de la Cirque de Soleil au dus spectacolul circului la extrem si au mers cu imaginatia dincolo de posibil. Nu au gresit cu absolut nimic pe toata perioada spectacolului, muzica live si sincronizata cu fiecare miscare a lor, costumele spectaculoase si unice. Plini de viata!
 Minuni altfel!

Nu am avut voie sa facem poze sau sa filmam, dar am reusit sa furam cateva momente. Ceea ce m-a suparat foarte tare, de mi-a venit chiar sa plang, a fost ca nimeni nu s-a ridicat in picioare sa-i aplaude la final, din toata Budapest Sports Arena (si nu eram putini) doar doi nebuni simpatici s-au ridicat, aplaudau ca disperatii si strigau "Bravooo!" Cum e posibil ca un asemenea show, sa nu fie aplaudat la scena deschisa in picioare?! 
Nu mi-a venit sa cred si nici acum nu-mi vine sa cred! Mama lor de increzuti!
Nota: in filmuletul de mai sus la secunda 39, clown-ul (cel ce se plimba in masinaria aia) se uita la mine si-mi trasmite un pupic. Normal, daca eram doar eu in picioare si strigam pe acolo!


Un Happy Ale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu