10 august 2012

Serial: Game of Thrones

Acum cateva zile am inceput sa ma uit la un serial nou pe Vplay - Game of Thrones. Nu mai stiu pe ce blog am citit despre serialul asta (!se stie el), dar chiar a inceput sa-mi placa foare mult.
Actiunea se petrece intr-o perioada unde existau regi si regine, lorzi si cavaleri, pe un taram de poveste locuit de femei si barbati onorabili si mai putin onorabili.
Cat de mult imi place faptul ca in vremea aceea, daca minteai sau nu erai un om de onoare - Zpac iti taia capul.
Cred ca daca s-ar aplica aceasi regula si in zilele noastre zpac jumatate din tara ar disparea. In Sibiu cred ca am ramane cu o mana de barbati si aia ca i-am cruta noi femeile. Da, m-am gandit la asta!
In film toata lumea se adreseaza femeilor cu Milady. Asa ca, aproape toate femeile sunt Lady, dar mai sunt si celelante. In zile noastre, toate femeile sunt niste Lady chiar si atunci cand unele dintre ele sunt niste celelante.

Just me!

2 comentarii:

  1. Am vazut toate sezoanele si mi-a placut foarte mult, l-am terminat de ceva timp ca aproape am uitat ce s-a mai intamplat sau cum s-a terminat dar astept urmatorul sezon, parca in toamna ziceau ca incepe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mai am un pic, dar imi place mult ideea serialulul si parca nu vreau sa se termine!:)

    RăspundețiȘtergere