12 decembrie 2012

Me and my days! - Igor un an si doua luni

El este micul mare Igor! Asa il alint eu, ca e tare tare shod!
O pufosenie mare si tare agitata pe care eu o indragesc tare mult. E tare simpatic si are un santaj in el, mai rau ca un copilas mic. Face fetisoara aia simpatica din Shrek de-ti vine sa-l mananci, nu gluma!
Ii place mult sa fie mangaiat si te pupiceste linge imediat cel bagi in seama. Daca te faci ca-ti e indiferent, vine si se pune in bratele tale. Da! Micul Igor vine si-si pune fundul ala mareee la tine in brate. Tare shod! Va zic eu!
Imi e tare drag si intotdeauna il iau in brate si-l strang tare tare, iar atunci aud "Da! Asta e marea placere sa ai un caine in casa! Poti sa-l strangi in brate! Emana energie pozitiva!"
Zambesc! E o pufosenie mica pe care sincer eu una o iubesc!
A mai crescut un pic - Igor 7 luni!

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu