10 aprilie 2013

Me and my days! - Cursuri de pictura

In martie mi-am facut de cap! 
Pentru mine luna martie a fost o luna a schimbarilor frumoase, o luna in care am facut foarte multe lucruri pentru sufletul meu. 
Unul dintre ele fiind un curs de pictura pentru incepatori. 
Nu cred deloc, dar deloc in chestia aia cu alinierea planetelor,(desi in ultimul timp planetele se joaca cu mine pe toate planurile) dar imi doream sa merg la un astfel de curs si am aflat intamplator de curs de la o buna prietena si hop planetele aliniate.
Era o singura problema - cursul era in fiecare sambata din luna martie. Eu lucrez doua sambete pe luna, asa ca trebuia sa rezolv la job problema asta. 
Nu mi-a venit sa cred ca oamenii din jurul meu ma apreciaza tare mult (aici ma refer la superiorii mei) care mi-au zis ca e in regula - Merit! 

Nu stiu cum sta treaba cu talentul, dar sunt tare mandra de creatiile mele si pana la urma cursul a fost un moment de relaxare, care mi-a dat o stare de bine. Mi-am facut prieteni, am schimbat numere de telefon, am ras muult, am pictat si bineinteles am zis ca o sa ne vedem la cursul de avansati. 

Cursurile au fost organizate de cei de la DecoHobbyArt si gasiti pe micul lor blog cand o sa fie urmatorul curs. Aici!

Un Happy Ale!

Am primit si diploma

Just me!

Un comentariu: