12 ianuarie 2015

OOTD: #Black and white

Fac parte din acea categorie de oameni unde iarna nu e anotimpul lor preferat, dar m-am nascut intr-o tara unde iarna isi are locul ei si trei luni pe an suport.
Eu ma ascund de iarna. 
Stau in casa desi afara ninge ca-n povesti, nu-mi plac picioarele inghetate si nici nasul rosu. Urasc hainele groase si cizmulitele imblanite. Vreau pantofi!
Sincer! Nu reusesc sa nu racesc sau sa ma ascund la caldurica!
A nins afara: eu in curte!
Minus 26 de grade: eu la Paltinis!
O nins si o inghetat afara: eu cu masina pe strada!
Nas infundat, maini inghetate, picioare reci ... iarna iarna iarna..

Zilele astea am reusit sa ma relaxez la un ceai cald intr-o cafenea cocheta Pardon Cafe. O gasiti in Sibiu langa zidul cetatii.

Am sfidat frigul de afara si am purat o camasa alba Zara de vara cu o curea subtire in talie. Am vrut sa fiu un pic classy.

 Inainte de Craciun am vazut plicul asta pe site-ul celor de la Kurtmann Aici si nu m-am putut abtine sa nu dau click pentru a ma bucura de el.
Il ador si abia astept sa-l port la vara cu o pereche de pantofi nude. 
Ehhe .. mai e un pic!

Am purtat : 
Camasa Zara via Kurtmann
Pantaloni Stradivarius
Curea H&M 
Vesta no name
Plic Stradivarius via  Kurtmann

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu