22 octombrie 2010

Good things

Acum cateva zile un suflet mare, un om simplu si strain mie mi-a spus: "Numai oamenii buni sunt incercati!". In aceea clipa undeva in mintea mea a facut click si am realizat cata dreptatea avea ...
In viata, toate lucrurile care se intampla intr-o zi (!trebuie) se intampla cu un motiv ...
Exista lucruri pe care le anticipam ca o sa se intample si exista lucruri care nu o am vrea ca niciodata sa le traim. Exista unele lucruri pe care nu le putem sa le prevenim, care ne i-au prin surprindere, care ne lasa cu gura cascata, care pur si simplu ne taie rasuflarea, iar cand acele lucruri ajung la noi si le traim, acele momente sunt de nepretuit. Atentie ca nimeni sa nu-ti ia pamantul de sub picioare, atunci cand sari de bucurie ...
Exista atatea lucruri pe care le regretam si am vrea sa dam timpul inapoi sa putem schimba ceva, dar cum timpul se joaca cu noi, iar el merge numai inainte, trebuie sa invatam sa corectam lucurile pe care le-am stricat. Cum le corectam? Depinde numai de noi. Nimic nu poate sta in calea unui om hotarat! Asa ca da totul, corecteaza, inchide ochii si zambeste sufletului, nu te uita la cicatricile din suflet si mergi inainte!! Un optimist vede deja cicatricea de deasupra ranii. Un pesimist inca vede rana sub cicatrice. Asa ca, ca in loc sa fii pesimist, te rog fii optimist!
!Daca intelegi, lucrurile sunt asa cum sunt ele, daca nu intelegi, lucrurile sunt tot asa cum sunt ele ... iar eu nu inteleg lucrurule...


Michael Buble - Lost


Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu